beste mensen,
ik had het niet gedacht dat ik zelf ook al zo snel hier een topic zou openen, normaal gesproken gaat alles bij ons zo wel een beetje zijn gangetje maar nu zitten we toch ergens mee waar we graag gebed voor willen hebben.
het gaat om onze oudste zoon, hij is nu 12 jaar en we moeten een school voor hem uitzoeken. normaal gesproken is dat al best lastig maar ik zal maar gelijk to the point komen. aangezien het om een "bijzonder" kind gaat (asperger en ADD) heeft hij ook een speciale school nodig. daar zijn er ook wel een paar van maar de school waarvan wij echt bepaald worden dat dat de beste voor hem is, dat is een reformatorische school en jullie raden het al, wij zijn van een pinkster gemeente en dus officieel niet welkom. in ons werk en prive gaan we veel met reformatorische mensen om en we voelen ons prima bij hen thuis. in onze ogen zijn er als je verder kijkt ook niet heel grote verschillen, we lezen allemaal de bijbel van kaft tot kaft dus willen we hem toch graag op die school hebben. we zullen langs een toelatingscommissie moeten voor een of twee gesprekken en dat zal nog niet meevallen zo hebben we al gehoord.
we zouden dus graag gebed hebben voor wijsheid van onszelf en voor de toelatingscommissie die hier over gaat beslissen.
we houden jullie op de hoogte.
groetjes
martin
Pagina 1 van 1
toelating op school
Gepost 25 januari 2010 - 22:07
we bidden voor jullie!!
Heb je al eens aan een bevrijdingsdienst gedacht voor je zoon?
Ik ben zelf van de geest ADHD genezen. Ik zat aan de maximale dosis ritalin. Maar de here Jezus heeft mij bevrijdt door 1 kort gebed.
En wat Hij bij mij deed, kan Hij bij een ieder doen.
Wees gezegend
Heb je al eens aan een bevrijdingsdienst gedacht voor je zoon?
Ik ben zelf van de geest ADHD genezen. Ik zat aan de maximale dosis ritalin. Maar de here Jezus heeft mij bevrijdt door 1 kort gebed.
En wat Hij bij mij deed, kan Hij bij een ieder doen.
Wees gezegend
Gepost 25 januari 2010 - 22:29
Bij Pinkster denk je al snel aan gebedsgenezing. Net bij een dienst geweest waarbij de nadruk lag op hoeveel ruimte je zelf laat om God wonderen te laten doen in je leven.
Ik bid voor jullie mee!
Ik bid voor jullie mee!
Gepost 04 februari 2010 - 16:48
Hey Martin, heb je al wat meer info over de stand van zaken!
Ik neem je zeker mee in m'n gebed, het is sowieso belangrijk dat hij naar een Christelijke school gaat lijkt me
Waar zit dat speciale onderwijs?
Ik weet dat zo'n school op reformatorische grondslag in Ede zit, een oud collega van me heeft daar op school gezeten.
Greetzzz MusicHunter
Ik neem je zeker mee in m'n gebed, het is sowieso belangrijk dat hij naar een Christelijke school gaat lijkt me
Waar zit dat speciale onderwijs?
Ik weet dat zo'n school op reformatorische grondslag in Ede zit, een oud collega van me heeft daar op school gezeten.
Greetzzz MusicHunter
MusicHunter - Hoofd Beheerder en Webmaster van FTD4Christ.nl
Gepost 04 februari 2010 - 22:13
bedankt voor jullie reacties, heb vandaag nog contact met de school gehad, ik hoop dat ze komende week iets laten horen over het toelatingsgesprek. het gaat hier om de driestar in gouda. er zijn daar nog wel meer christelijke scholen waar hij voor in aanmerking zou kunnen komen maar die zijn vaak en erg grood en daarnaast hebben we twijfels over het christelijk gehalte van de school en de leerlingen. bovendien hebben ze op de driestar een duidelijk beleid wat betreft orde en regels. iets waar een kind als het onze zeer bij gebaad is!
ik houd jullie op de hoogte!
ik houd jullie op de hoogte!
Gepost 17 maart 2010 - 20:11
update, we hebben inmiddels het eerste gesprek achter de rug, was op zich positief maar helaas zoals verwacht zijn we afgewezen. we hebben een 2e gesprek aangevraagd bij het bestuur voor een soort van hoger beroep.
erg spannend dus en we hopen dat dit een dezer dagen gaat gebeuren want de tijd begint wel te dringen.
erg spannend dus en we hopen dat dit een dezer dagen gaat gebeuren want de tijd begint wel te dringen.
Gepost 17 mei 2010 - 15:18
update 2,
sorry, had dit best al wat eerder kunnen laten weten maar was er nog niet aan toe gekomen. helaas zijn we afgewezen voor de school maar gelukkig wel gewoon toegelaten op een andere christelijke school waar we wel vertrouwen in hebben.
onze voorganger had het er pas nog over in de preek, soms geeft God je waar je om bid, soms geeft hij het je later maar soms geeft Hij je niet waar je om bid, je mag dan zien dat Hij dan blijkbaar iets beters voor je heeft!
daarom wil ik ook iedereen die hier voor heeft meegebeden bedanken en we vertrouwen op een mooie schoolcarriere voor onze zoon.
martin
sorry, had dit best al wat eerder kunnen laten weten maar was er nog niet aan toe gekomen. helaas zijn we afgewezen voor de school maar gelukkig wel gewoon toegelaten op een andere christelijke school waar we wel vertrouwen in hebben.
onze voorganger had het er pas nog over in de preek, soms geeft God je waar je om bid, soms geeft hij het je later maar soms geeft Hij je niet waar je om bid, je mag dan zien dat Hij dan blijkbaar iets beters voor je heeft!
daarom wil ik ook iedereen die hier voor heeft meegebeden bedanken en we vertrouwen op een mooie schoolcarriere voor onze zoon.
martin
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1

Help 
Deze topic is gesloten