The Believers-Team: Stichting Brein gaat zich meer richten op individuele downloaders - The Believers-Team

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Stichting Brein gaat zich meer richten op individuele downloaders Stichting Brein gaat mischien ook mensen die uploaden oppakken

#1 Gebruiker is offline   Allert 

• FTD4Christ Actieveling
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Spotters
  • Lid geworden: 18 januari 09
  • Kerk:GKV

Gepost 20 juli 2010 - 19:20

na Dat Stichting Brein heeft verloren in de Zaak tegen Ziggo

kijk Hier

gaat het zich meer richten op mensen die downloaden en uploaden

Kijk Hier

en BOF vind dat niet zo fijn :focus:

Kijk Hier

Hoe ik er over denk tja je kan de Pirete Bay blokeren maar dat maak toch niks uit en dat zelfde geld voor het oppakken van Downloaders

als ik kijk naar het idee van BOF (Digitale burgerrechtenbeweging Bits of Freedom) is dat een beter idee

De BoF-directeur benadrukt dat verdergaande handhaving en het aanpakken van individuele gebruikers geen duurzame oplossing is van het conflict tussen auteursrecht en het internet. “De muziekindustrie moet in plaats daarvan met haar tijd meegaan”, vindt Van Dalen. “Rechthebbenden zouden een licentie moeten gaan geven voor het uitwisselen van muziek.

maar hoe denken jullie hier over
0

#2 Gebruiker is offline   Cube of Thunder 

• Moderator
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Moderators
  • Lid geworden: 01 februari 08
  • Kerk:www.rafaelalmere.nl

Gepost 20 juli 2010 - 21:23

De muziek industrie heeft zich al lang aangepast aan deze tijd. Denk maar eens aan singles downloaden via de officiële weg of speciale content aanbieden zoals mooie hoesjes e.d.

Tevens is er recent een onderzoek geweest waaruit bleek dat jongeren liever een cd kopen dan deze legaal downloaden ivm data verlies. Dan blijkt dat de muziek industrie nog steeds goed veel geld in het laatje krijgt.

Brein is gewoon een uit de hand gelopen melkertbaan, daar kunnen de mensen die daar werken ook niets aan doen.
Geposte afbeelding
0

#3 Gebruiker is offline   Da System Check 

• S.Y.S.temcheck™
  • Lid geworden: 02 augustus 09
  • Kerk:VVG & Baptisten

Gepost 20 juli 2010 - 23:27

Oef. Ik heb geen zin om een uitgebreide reactie te plaatsen. Dat doe ik op Tweakers tussendoor al.
Waarom wil BREIN & aangesloten organisaties nou niet hun denken naar de 21e eeuw omvormen? Denken ze nou serieus dat ze met hun bangmakerij hun doel bereiken?
... Ik gooi er wel weer een proxy en een SSH verbinding tussen.
Bah. Bereiken ze hun doel alsnog; mensen slimmer maken dan nodig & hun eenvoudige domme methodes werken nog minder.

Heeft iemand hun cijfertjes al bekeken? Opbrengsten; tig-duizend. Kosten tig-miljoen.
Leg mij de logica even uit...
Check your system every day
S.Y.S.temCheck™
Save Your Soul
0

#4 Gebruiker is offline   Allert 

• FTD4Christ Actieveling
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 18 januari 09
  • Kerk:GKV

Gepost 22 juli 2010 - 12:55

Ik vraag me af of het echt aan stichting brein ligt als ik kijk naar het buitenland hoe die stichtingen daar werken valt stichting brein nog wel mee daarbij vraag ik me ook af hoeveel druk die platenmaatschapijen op zoon partij als stichting brein zet
0

#5 Gebruiker is offline   Da System Check 

• S.Y.S.temcheck™
  • Lid geworden: 02 augustus 09
  • Kerk:VVG & Baptisten

Gepost 23 juli 2010 - 17:58

Je slaat de spijker op z'n toppie. Zeker na de laatste berichten, ziet het er naar uit dat veel van de amerikaanse maatschappijen gewoonweg niet van plan zijn om hun denken om te gooien naar deze tijd. Liever bangmakerij dan nuttig nadenken over oplossingen.

Zie ook:
http://webwereld.nl/...nloadsites.html
Check your system every day
S.Y.S.temCheck™
Save Your Soul
0

Deel dit topic:

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers