Spring naar bijdragen
MusicHunter

Radio Maria in de Gadget of niet?

Radio Maria  

4 stemmen

1. 1. Radio Maria in de Gadget of niet?

• Ja
      1
    • Nee
      3

Recommended Posts

Vanwege de wat slechtere kwaliteit van deze radio zender ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden.

Moet hij wel of niet in de radio gadget blijven?

Zelf neig ik naar een nee maar jullie stem telt! :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag een mailtje gehad van Radio Maria:

Beste FTD4Christ crew,

Allereerst bedankt voor het toevoegen van onze stream aan de FTD4Christ.nl-gadget.

Momenteel zijn wij bezig om de kwaliteit van onze webstream te verbeteren. Technisch zijn daar even wat werkzaamheden voor nodig, maar het klopt inderdaad dat de hoorbare kwaliteit geen 128 kbps is.

En uiteraard zijn wij aangesloten bij Buma/Stemra.

Gezegend Paasfeest toegewenst!

Hartelijke groeten.

Er wordt dus aan gewerkt we wachten het nog even af wordt de kwaliteit beter dan houden we hem er voor de eventuele liefhebbers erin :)

Kwaliteit blijft hoog in het vaandel staan en we hopen dat ze die binnenkort kunnen leveren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De kwaliteit is sinds gisteren wat het moet zijn vergelijkbaar met de andere radio stations.

We zullen hem er dus toch maar in laten staan zodat de Gadget ook populair wordt onder de Rooms Katholieken onder ons en misschien gaan ze dan ook eens naar de Christelijke radio luisteren!

Zijn jullie het daarmee eens? :)

Greetzzz MusicHunter :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

zolang het maar bijbelgetrouw is vind ik het prima! ik geloof er tenminste niets van dat als je straks voor de hemelpoort staan dat je dan word afgerekend op welke kerk je bent geweest, alleen maar of je Hem hebt gekent.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is wel een charismatische stroming binnen de RK. ik sprak een jonge monnik op de kerkbeurs die volop vervult was door de HG. bidden in tongen en profeteren. Was een gezalfde vent vond ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad dat is zeker mogelijk alhoewel er ook genoeg verkeerde dingen in mijn ogen tussen zitten maar dat laat ik aan God over om te beslissen wat goed is en wat verkeerd is.

Jullie zijn het ermee eens als hij erin blijft? :)

Zo ja dan blijft hij er netjes tussen staan.

Greetzzz MusicHunter

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden