r0gi3r Geplaatst 27 mei 2009 Rapporteren Share Geplaatst 27 mei 2009 Ik had een tijdje geleden meegedaan met de prijsvraag van seven fm waarbij je de cd van Irma kon winnen. en van de week lag hij bij me in de bus. Altijd leuk natuurlijk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
parabels Geplaatst 27 mei 2009 Rapporteren Share Geplaatst 27 mei 2009 gefeliciteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cube of Thunder Geplaatst 27 mei 2009 Rapporteren Share Geplaatst 27 mei 2009 Congrats! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
martin Geplaatst 27 mei 2009 Rapporteren Share Geplaatst 27 mei 2009 gefeliciteerd! denk dat ik ook maar eens moet gaan luisteren en meedoen met de prijsvraag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MusicHunter Geplaatst 27 mei 2009 Rapporteren Share Geplaatst 27 mei 2009 Hey r0gi3r gefeliciteerd bro! Inderdaad altijd leuk om te krijgen Iedereen vaker luisteren en meedoen het werkt zoals je kan merken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts