r0gi3r Geplaatst 22 augustus 2009 Rapporteren Share Geplaatst 22 augustus 2009 Voor diegene die interesse hebben. Mijn wallpaper van dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cube of Thunder Geplaatst 22 augustus 2009 Rapporteren Share Geplaatst 22 augustus 2009 Hee mooi man, lekker strak en zuiver! Kan je deze ook uploaden op de FTD4Christ hyve, dan zet ik die als avatar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r0gi3r Geplaatst 23 augustus 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst 23 augustus 2009 Ik doe niet zoveel met hyves, Maar volgens mij kan je hem gewoon opslaan en vervolgens op Hyves plaatsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Da System Check Geplaatst 23 augustus 2009 Rapporteren Share Geplaatst 23 augustus 2009 Ik doe niet zoveel met hyves, Wâââât??? Man... ik heb ftd4christ grotendeels via een google opdracht en vervolgens via de hyves link gevonden... Zonder hyves had ik hier niet gezeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r0gi3r Geplaatst 23 augustus 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst 23 augustus 2009 Wâââât???Man... ik heb ftd4christ grotendeels via een google opdracht en vervolgens via de hyves link gevonden... Zonder hyves had ik hier niet gezeten Ben ik op zich ook wel benieuwd naar. Hoe de leden van ftd4christ hier zijn gekomen. Is wel een onderzoekje waard denk ik. Ik kwam hier door een post van MusicHunter op ftd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r0gi3r Geplaatst 28 augustus 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst 28 augustus 2009 Voor de liefhebbers heb ik er nog eentje gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts