Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Er is een nieuw christelijk blad uitgekomen: Weet.magazine!

Weet.magazine is een nieuw populair-wetenschappelijk, christelijk tijdschrift dat wetenschappelijke feiten in een Bijbels raamwerk plaatst. Weet.magazine brengt je bij kennis die in andere media moeilijk is te vinden, simpelweg omdat veel wetenschappers weinig rekening houden met datgene wat er in de Bijbel staat.

Is je interesse gewekt? Stuur dan een e-mail met je naam, adres en telefoonnummer naar info@weet-magazine.nl en krijg het magazine gratis thuisbezorgd!

361-afbeelding.jpg

Meer informatie op www.weet-magazine.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites
Er is een nieuw christelijk blad uitgekomen: Weet.magazine!

Weet.magazine is een nieuw populair-wetenschappelijk, christelijk tijdschrift dat wetenschappelijke feiten in een Bijbels raamwerk plaatst. Weet.magazine brengt je bij kennis die in andere media moeilijk is te vinden, simpelweg omdat veel wetenschappers weinig rekening houden met datgene wat er in de Bijbel staat.

Is je interesse gewekt? Stuur dan een e-mail met je naam, adres en telefoonnummer naar info@weet-magazine.nl en krijg het magazine gratis thuisbezorgd!

361-afbeelding.jpg

Meer informatie op www.weet-magazine.nl

Ah leuk, had hem 1,5 week geleden al even ingekeken, is erg goed gelukt en het is het zeker waard eens te proberen en een abonnement op te nemen.

Onder andere de beheerder van www.dutchcreationscience.com werkt eraan mee, een Christelijk verantwoord wetenschappelijk blad dus ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
hmm misschien wel interessant.

Trouwens er staat nergens op de site vermeld hoevaak per jaar je zo'n tijdschrift in de bus kan verwachten als abbo...

Als het maar vijf per jaar zijn vind het niet zo boeiend.

Wat ik ervan heb meegekregen is dat het een twee maandelijks blad word ofwel 6 keer per jaar komt hij uit.

Kosten zijn dan eerste jaar wat minder en daarna 25 euro per jaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Gisteravond in de post binnengekregen!

Edit: 22:27

Gompie, kostte me iets meer tijd dan gedacht...

Voor wie interesse heeft, neem eens een kijkje op:

http://issuu.com/systemcheck

D'r staat ook ander materiaal, mocht het je interesseren.

N.B. Upload is nog maar net bezig en ik duik m'n bed in; 'k zie morgen wel of 't allemaal goed geupload is. Handmatig ingescand.

Geen idee of ik dat vaker ga doen; d'r zit een tikkie tijd in...

22:49 N.B. 2 upload mislukt, conversie mislukt, van de week even een hernieuwde kans... SORRY!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Verdrrrrr.... :blush: 't lag niet aan mij... De bestandsgrootte is te groot en ik krijg 'm niet kleiner.

Bovenstaande link is leuk voor de motorrijders onder ons (of welwillende ;-)), maar daar zal ik deze maand NIET het blad plaatsen.

Uiteraard zijn er meerdere wegen naar Rome, dus mag iedereen een 135 MB PDF binnenhalen.

Hierbij de link:

Verborgen bericht
Dit gedeelte van het bericht wordt pas zichtbaar na het plaatsen van een reactie.

Pak'm zolang de link active is!

En geen geklaag over de kwaliteit a.j.b. Hij is handmatig ingescand. (****werkje trouwens).

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

Kijk eens aan! Da's goed om te weten!

Ik ben zelf inmiddels een aantal afleveringen verder van dit blad en kan het echt IEDEREEN aanraden.

Voor jongeren (*kuch*) vanaf een jaar of 14 (neefjes, nichtjes) tot de ouwetjes (m'n pa heb ik ook al weten te strikken en die zit tegen de 70 aan) is dit een zeer geschikt blad om in huis te hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites