SuperMe Geplaatst 27 maart 2010 Rapporteren Share Geplaatst 27 maart 2010 Ik ben weer ff aan het hobbyen geweest. Heb photoshop weer eens uitgeprobeerd. Ik heb voor mezelf ff een wallpaper voor de Touch in elkaar gezet, met behulp van een tutorial. Misschien dat iemand nog wat ideetjes of tips heeft? Ben zelf op zich redelijk tevreden, maar misschien moet ik het ook niet gaan vergelijken met de uitkomst van de tutorial. Die zijn meestal beter, dan wat ik zelf maak. Ik heb er wel ff goed voor moeten zitten, makkelijk was deze niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Da System Check Geplaatst 29 maart 2010 Rapporteren Share Geplaatst 29 maart 2010 Ziet er goed uit! Lettertype misschien wat groter van de tekst eronder? Verder ziet 't er 'gelaagd' uit, en dat is een compliment! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuperMe Geplaatst 30 maart 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst 30 maart 2010 Tekst was nooit mijn sterkste punt geweest Maar nu je het zegt, kan het idd wel wat groter. Hoeft niet zo heel veel groter, maar kan wel iets groter. Bedankt voor de tip En zeker ook voor het compliment Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertjuuhh Geplaatst 5 april 2010 Rapporteren Share Geplaatst 5 april 2010 Ziet er mooi uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuperMe Geplaatst 5 april 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst 5 april 2010 Dank je Zal na mijn tentamens eens kijken of ik nog iets in elkaar weet te zetten. Maar heb het eerst nog aardig druk Maar ik kom zo af en toe hier nog wel eens langs, tussen het leren door Aan een stuk door leren lukt mij niet, wordt ik gek Haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts