Spring naar bijdragen
MusicHunter

Luisterstatistieken FTD4Christ Sidebar Gadget

Recommended Posts

Echt duidelijke statistieken zijn er in tegenstelling tot de reguliere radio stations tot dusver nooit geweest, althans voor zover bij mij bekend.

Daarom willen we hier een klein beetje inzicht geven waar er door de trouwe luisteraars van de FTD4Christ Sidebar Gadget naar wordt geluisterd.

Zo krijgt iedereen een inzicht van de populaire Christelijke radio stations van dit moment.

Overigens staat de RO (Reformatorische Omroep) hier niet bij, echter blijkt ook dit station een bepaalde populariteit te genieten, de pagina http://streams.ftd4christ.nl/reformatorischeomroep wordt namelijk ook regelmatig opgevraagd, dit komt neer op zo'n 5% ten opzichte van de andere redio stations in onderstaande grafiek.

Luisterstatistieken%20FTD4Christ%20Sidebar%20gadget%20van%20april%202010.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Interessant! Jammer dat er geen aantallen bij staan...

Aantallen zijn wat lastig te geven, we kunnen moeilijk de luisteraantallen van de stations schatten en de aantallen die de Sidebar Gadget verbruikt doen er verder niet aan toe, de percentages hebben we denk ik meer aan :blush:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk om te zien. Is Seven FM (wel dan alles bij elkaar, maar dan nog :-)) toch de grootste. Moet eerlijk zeggen dat aanbidding.net me wel positief verbaasd. En Azona eigenlijk nog wel meer. Dat is toch maar een hele kleine zender, alhoewel.. wat is klein. Op internet heeft elke zender dezelfde kansen :blush:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden