Ichthus777 Geplaatst 19 december 2010 Rapporteren Share Geplaatst 19 december 2010 Heb gisteren mogen helpen in Arnhem. Victory Outreach Arnhem had gisteren in Arnhem midden in het centrum een grote zaal afgehuurd en daar werden de gasten ontvangen. Zij werden met busjes opgehaald uit Deventer, Apeldoorn, Nijmegen en Arnhem zelf. Wat een geweldige visie heeft pastor Wilfred!!! Wij gaan 1keer per jaar helpen ( uit Deventer)De gasten kregen een 5 gangen diner en daarna mogen ze kleding uitzoeken en aan het einde ook nog een kerst pakket mee. Er waren getuigenissen van Gods grote wonderen en verder muziek uit Zwolle, Rotterdam, Deventer..... Echt een hele gezegende dag. Het is als Christen goed om er ook in te wandelen en de armen een geweldige dag te geven en hen te dienen. Velen werden door God aan geraakt en werd er voor gebeden.Zij waren erg dankbaar en stonden open.....! Ga de wereld in en verkondig het evangelie, dat is de opdracht die we hebben gekregen van God. Helaas probeert satan de gemeente van Jezus Christus bezig te houden in de kerk of van de ene conferentie naar de andere. Maar zodra een kind van God buiten de gemeente beweegt......Trap niet in de leugens van de tegenstander en toets je zelf naar het woord van God. Jesus komt zeer spoedig, laten we zielen winnen voor Jezus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
parabels Geplaatst 24 december 2010 Rapporteren Share Geplaatst 24 december 2010 super. goed gedaan. Je bent een trouwe dienaar!! GB Raymond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cube of Thunder Geplaatst 24 december 2010 Rapporteren Share Geplaatst 24 december 2010 Mooi getuigenis! Zo werkt God! trouwens God werkt ook gewoon in de kerk hoor maar snap je statement wel hoor, iedereen moet het licht van Jezus verspreiden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
martin Geplaatst 24 december 2010 Rapporteren Share Geplaatst 24 december 2010 ik heb een aantal jaar geleden zelf met deze doelgroep gewerkt, echt heel boeiend. ik mocht ooit zelf ook eens iemand leiden naar de victory outreach in rotterdam. was echt een mooie ervaring om te spreken met de mensen daar en te zien welke wonderen Hij bij hen doet. vanwege mijn studie heb ik vorig jaar in mijn scriptie geschreven dat Jezus in zijn tijd omging met de hoeren en tollenaars en dat als Hij nu terug zou komen hij zou zien dat oa de tollenaars nu gewone ambtenaren zijn geworden en dat hij daarom dan nu om zou gaan met de zwervers en verslaafden. mooi dat jij je ook voor hen inzet. ik werk nu nog slechts zijdelings met deze doelgroep maar ervaar het werken met deze mensen zelf altijd als dat je dan heel dicht bij God mag verblijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts