r0gi3r Geplaatst 11 februari 2011 Rapporteren Share Geplaatst 11 februari 2011 Hoi, 5 maanden geleden heeft mijn schoonmoeder het bericht gekregen dat ze ziek was. De levensverwachting werd door de artsen geschat op 5 jaar. Helaas is dit veel korter geworden en is ze afgelopen dinsdag op 64 jarige leeftijd gestorven. Aangezien mijn schoonvader 4 jaar geleden aan de zelfde ziekte is overleden komt de klap van het zo snel overlijden van mijn schoonmoeder extra hard aan in het gezin en bij verdere familie en kennissen. De begrafenis zal aanstaande zaterdag in de ochtend zijn. Graag jullie voorbede voor iedereen die haar gekend heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peter Geplaatst 11 februari 2011 Rapporteren Share Geplaatst 11 februari 2011 Rogier, Heel veel sterkte toegewenst! In een paar jaar tijd beide relatief nog jonge (schoon)ouders te moeten verliezen is niet niks... Ik wens jou met de hele familie- en kennissenkring Gods nabijheid toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
parabels Geplaatst 11 februari 2011 Rapporteren Share Geplaatst 11 februari 2011 Kracht toegewenst! GB Raymond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cube of Thunder Geplaatst 11 februari 2011 Rapporteren Share Geplaatst 11 februari 2011 Gods trooster zij met jullie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Da System Check Geplaatst 16 februari 2011 Rapporteren Share Geplaatst 16 februari 2011 Heftig hoor, op zo'n korte tijdspanne familie te verliezen! Gods kracht en vertroosting toegewenst en gebeden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts