Spring naar bijdragen

wat downloaden jullie zoal?

martin
 Share

Recommended Posts

Ik download behoorlijk veel dingen zoals mijn naam al zegt download ik veel muziek (allerlei genres en soorten vooral trance en die richting) maar tegenwoordig ook veel films.

En dan van allerlei genres (en ja ook de films waar absoluut geen verhaal in zit :) )

Ik heb vorige maand zo'n 570GB gedownload dus dat schiet aardig op.

Greetzzz MusicHunter ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7 months later...

ja das grappig om te weten van elkaar want er zijn zoveelpost van verschillende mensen op ftd

ik haald de volgende dingen binnen:

ik vind tony hawk altijd wel leuk voor de XBOX

GTA(ALL), Command of conqueres (meestal)

prisonbreak, Christelijke muziek vooral Hilsong en heb pas opwekking volledig bij elkaar alleen jammer dat 13 en 14 er nog niet zijn

en ik haal verschillende actie films zolang die maar geen cam zijn :P maar als ik erg lang op een film moet wachten heb ik soms ook wel dat ik ze gewoon binne haal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...
  • 3 months later...

ik ben nieuwschierig wat iedereen hier op het forum zoal download dus vandaar dat ik dit topic start. ik bedoel nu eens niet alle christelijke zaken die op dit forum en op usenet worden aangeboden maar wat download je nog meer?

ik kan voor mezelf vertellen dat ik vorige week de laatste 4 dvd's van star trek heb binnengehaald, die heb ik nu compleet, ongeveer 200 stuks alle series en speelfilms. daarnaast kijk ik graag naar spectakelfilms zoals "troy" en van de week heb ik "letters from iwo jima" binnengehaald.

o ja, bijna vergeten, ik ben in december begonnen met downloaden op deze computer en ik zie net in newsleecher dat ik nu op 144 gig zit. dat gaat dus aardig door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites