Da System Check Geplaatst 22 februari 2011 Rapporteren Share Geplaatst 22 februari 2011 This is a dutch spoken podcast. It contains a lot of bibleverses to make my point.It is a combination with music, whereby the lyrics from the songs match the biblestudy.Music is used with the permission of Aviad Cohen himself. Specifically for this kind of material:To broadcast the gospel of our Lord Jesus Christ.Visit his site: http://www.aviadcohen.comCheck the lyrics: http://www.aviadcohen.com/lyrics.cfmBible verses:John 3:161 John 1:91 John 2:1,2John 3John 3:181 John 2,31 John 2:171 John 2:22b, 23Eph. 4:17Luc. 10:161 John 3:13Job 33:14Job 33:29,301 Peter 2:1-11 (or 17) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peter Geplaatst 22 februari 2011 Rapporteren Share Geplaatst 22 februari 2011 Heb jij dat gemaakt? Ik zal er eens voor gaan zitten als ik een half uurtje over heb, maar wat ik tot nu toe heb gezien en gehoord, is erg goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Da System Check Geplaatst 22 februari 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst 22 februari 2011 'k Heb Aviad beloofd het enkel tot Gods eer te gebruiken. Geniet ervan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cube of Thunder Geplaatst 22 februari 2011 Rapporteren Share Geplaatst 22 februari 2011 AWESOME! Gaaf man, goede muziek (komt nog op usenet? ) Mooie studie, sluit allemaal mooi op elkaar aan en de punten die langskomen zijn duidelijk. Krachtig stukje evangelisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Da System Check Geplaatst 23 februari 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst 23 februari 2011 Ik betwijfel of je dit op Usenet gaat vinden voorlopig; Aviad is op dit moment bezig om geld in te zamelen (Hij bekostigd alles zelf! Eigen studio en 'brandname') om een hoorspel cd te kunnen maken van bijbelhoofdstukken. 2 Tracks daarvan heeft hij online gezet op z'n site en een hoop materiaal is ook via z'n site te beluisteren. In dit geval zeg ik; ga sponsoren ;-) Elke gekochte cd (NIET via iTunes ajb!!! Daar verdient 'ie niets aan) zorgt dat 'ie o.a. z'n benodigde apparatuur kan onderhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cube of Thunder Geplaatst 24 februari 2011 Rapporteren Share Geplaatst 24 februari 2011 ik heb even wat van je geleend. Maar ik ben zeker van plan deze man te sponsoren, ik proef Gods aanwezigheid door deze muziek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Da System Check Geplaatst 25 februari 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst 25 februari 2011 Top. Je weet me te vinden ;-) Gezellig bezig geweest van 22:59-23:23 op 22/2, zie ik -) Ik hou m'n logboekjes bij En je zit in een straal van 50 km... Ook leuk om te zien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cube of Thunder Geplaatst 25 februari 2011 Rapporteren Share Geplaatst 25 februari 2011 Ik wacht al op je volgende podcast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Da System Check Geplaatst 25 februari 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst 25 februari 2011 Het kan nog even duren, maar dan kun je dit downloaden (check maar om de dag ofzo...) http://www.christhits.nl/uitzendinggemist/CH295.mp3 Of luister de oudere uitzendingen van Christhits via m'n audiostation... (zoek bij 'alle muziek' op "christhits". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts