Cube of Thunder Geplaatst 23 mei 2011 Rapporteren Share Geplaatst 23 mei 2011 Hi allemaal, Een goede vriend van mij gaat naar de Oekraïne om daar het evangelie te brengen! Nu heeft hij nog niet genoeg geld om daar te komen en heeft hij besloten zijn CD verzameling te verkopen! Hier de link naar zijn marktkraampje: Marktkraam Ben je nieuwsgierig naar wat hij doet en wie hij is, kijk eens op zijn facebook en laat een berichtje achter!: Jarno Gods zegen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Da System Check Geplaatst 27 mei 2011 Rapporteren Share Geplaatst 27 mei 2011 Ik heb even rondgesnuffeld bij Jarno z'n marktkraampje, maar helaas heeft 'ie geen nederlandstalige cd's. Dat is ècht waar ik voor aan't rondsnuffelen ben. Anders was ik gaan bieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cube of Thunder Geplaatst 28 mei 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst 28 mei 2011 Hij is meer van de rock inderdaad en dat is meestal in de engelse taal. Thx voor het kijken iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts