MusicHunter Geplaatst 13 maart 2012 Rapporteren Share Geplaatst 13 maart 2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daantjerietje Geplaatst 14 maart 2012 Rapporteren Share Geplaatst 14 maart 2012 Beetje apart dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Da System Check Geplaatst 24 maart 2012 Rapporteren Share Geplaatst 24 maart 2012 DJ Flubbel is bij Christhits al eens in een special naar voren gekomen. Een eigen stijl is het zeker; happy hardcore. ... Maar niet echt mijn ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MusicHunter Geplaatst 16 april 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst 16 april 2012 DJ Flubbel is bij Christhits al eens in een special naar voren gekomen. Een eigen stijl is het zeker; happy hardcore. ... Maar niet echt mijn ding. Daar sluit ik me bij aan, vindt het daarmee net te hard gaan...en het moet ook niet alleen zijn om te laten zien dat Christenen ook dergelijke muziek kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
parabels Geplaatst 22 april 2012 Rapporteren Share Geplaatst 22 april 2012 hmm. ik zou wel ff gaan checken als tie in de buurt kwam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cube of Thunder Geplaatst 23 april 2012 Rapporteren Share Geplaatst 23 april 2012 Haha leuk dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts