Da System Check Geplaatst 18 mei 2013 Rapporteren Share Geplaatst 18 mei 2013 Sinds vorig jaar ben ik m'n lol gaan beleven in een nieuwe hobby: mixen (en remixen). Om heel eerlijk te zijn zie ik enkel nog DJ CMD remix-materiaal online zetten, waardoor christelijke dance niet echt doorbreekt in NL. (En DJ CMD zit in Portugal) Het schijnt in 't publiek leuk te vallen en als ik ooit nog eens de kans krijg, dan wil ik nog wel eens ergens live aan de gang, maar voor het zover komt zal de meerderheid van het publiek het moeten kunnen waarderen, want: Dance, Trance en Dubstep zijn muziekstijlen die in gospel-nederland nog zo onbekend zijn! (nou ja, DJ Tony Foxx is dan wel weer wat bekend natuurlijk en de meeste van julie kennen Andy Hunter wellicht) Het afgelopen jaar ben ik driftig bezig geweest om te zoeken naar christelijke DJ's en producers die zich focussen op CEDM (Christian Electronic Dance Music). En zo langzamertijd is het tijd om het te gaan delen; onder de noemer DJ SYSCheck. Voor wie nieuwsgierig is naar de mixsets, luister eens op: http://www.mixcloud.com/syscheck Voor wie van wat testjes houdt en hersenspinsels luister ook eens op: http://www.soundcloud.com/syscheck Bij voldoende reacties op deze post op het forum, ga ik de moeite doen om de mixjes te spotten op Usenet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Da System Check Geplaatst 7 juli 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst 7 juli 2013 Ik hoor graag van jullie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cube of Thunder Geplaatst 8 maart 2014 Rapporteren Share Geplaatst 8 maart 2014 niet veel reacties, sorry System ook ik had niet gereageerd. Had je niet in zo'n mix ook muziek van Aviad Cohen gebruikt? of was dat een ander flimpje. Annyway door jou ben ik Aviad Cohen fan Ik ga ook even luisteren naar de linkjes die je net hebt gedeeld. ben benieuwd! 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Da System Check Geplaatst 6 juni 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst 6 juni 2014 Weinig reacties inderdaad, blijkbaar zijn d'r niet zoveel dance/trance/dubstep/house luisteraars... Overigens; inmiddels heb ik een officiëel radioprogramma tegenwoordig op VeluweFM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Da System Check Geplaatst 17 februari 2016 Auteur Rapporteren Share Geplaatst 17 februari 2016 Kleine update: Inmiddels ben ik te boeken via Cbooking, en ben ik helemaal heppy-de-peppie om te kunnen zeggen dat ik in 2015 meerdere keren heb kunnen optreden. 't christelijke DJ-wereldje is behoorlijk aan het groeien en ik ben blij da'k de boot op tijd gevonden had... Ook in 2016 heb ik weer meerdere optredens gepland staan: YEAH! De Mixcloud pagina hou ik nog steeds met regelmaat bij om nieuwe muziek in een mix op de kaart te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MusicHunter Geplaatst 8 augustus 2016 Rapporteren Share Geplaatst 8 augustus 2016 Kleine update: Inmiddels ben ik te boeken via Cbooking, en ben ik helemaal heppy-de-peppie om te kunnen zeggen dat ik in 2015 meerdere keren heb kunnen optreden. 't christelijke DJ-wereldje is behoorlijk aan het groeien en ik ben blij da'k de boot op tijd gevonden had... Ook in 2016 heb ik weer meerdere optredens gepland staan: YEAH! De Mixcloud pagina hou ik nog steeds met regelmaat bij om nieuwe muziek in een mix op de kaart te zetten. Klinkt allemaal heel lekker, voor een ieder die dit leest, bezoek de Soundcloud, luister en boek hem (mocht je een mooie gelegenheid hebben)! Keep up the good work DJ SYSCheck, ik ben fan ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts