Spring naar bijdragen

Gospel mixsets dance / trance / dubstep

Da System Check

Recommended Posts

Sinds vorig jaar ben ik m'n lol gaan beleven in een nieuwe hobby: mixen (en remixen).

Om heel eerlijk te zijn zie ik enkel nog DJ CMD remix-materiaal online zetten, waardoor christelijke dance niet echt doorbreekt in NL. (En DJ CMD zit in Portugal)

Het schijnt in 't publiek leuk te vallen en als ik ooit nog eens de kans krijg, dan wil ik nog wel eens ergens live aan de gang, maar voor het zover komt zal de meerderheid van het publiek het moeten kunnen waarderen, want:

Dance, Trance en Dubstep zijn muziekstijlen die in gospel-nederland nog zo onbekend zijn! (nou ja, DJ Tony Foxx is dan wel weer wat bekend natuurlijk en de meeste van julie kennen Andy Hunter wellicht)

Het afgelopen jaar ben ik driftig bezig geweest om te zoeken naar christelijke DJ's en producers die zich focussen op CEDM (Christian Electronic Dance Music).

En zo langzamertijd is het tijd om het te gaan delen; onder de noemer DJ SYSCheck.

Voor wie nieuwsgierig is naar de mixsets, luister eens op:

http://www.mixcloud.com/syscheck

Voor wie van wat testjes houdt en hersenspinsels luister ook eens op:

http://www.soundcloud.com/syscheck

Bij voldoende reacties op deze post op het forum, ga ik de moeite doen om de mixjes te spotten op Usenet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...
  • 8 months later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Kleine update:

Inmiddels ben ik te boeken via Cbooking, en ben ik helemaal heppy-de-peppie om te kunnen zeggen dat ik in 2015 meerdere keren heb kunnen optreden.

't christelijke DJ-wereldje is behoorlijk aan het groeien en ik ben blij da'k de boot op tijd gevonden had...

Ook in 2016 heb ik weer meerdere optredens gepland staan: YEAH!

De Mixcloud pagina hou ik nog steeds met regelmaat bij om nieuwe muziek in een mix op de kaart te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5 months later...

Kleine update:

Inmiddels ben ik te boeken via Cbooking, en ben ik helemaal heppy-de-peppie om te kunnen zeggen dat ik in 2015 meerdere keren heb kunnen optreden.

't christelijke DJ-wereldje is behoorlijk aan het groeien en ik ben blij da'k de boot op tijd gevonden had...

Ook in 2016 heb ik weer meerdere optredens gepland staan: YEAH!

De Mixcloud pagina hou ik nog steeds met regelmaat bij om nieuwe muziek in een mix op de kaart te zetten.

Klinkt allemaal heel lekker, voor een ieder die dit leest, bezoek de Soundcloud, luister en boek hem (mocht je een mooie gelegenheid hebben)!

Keep up the good work DJ SYSCheck, ik ben fan :victory: !

Link naar opmerking
Deel via andere websites