Spring naar bijdragen
MusicHunter

Satanistische artiesten

Recommended Posts

Dat is een behoorlijke lijst. Waarom doen zulke artiesten dat? Wat is daar zo mooi aan? denk ik soms wel.

Maare... misschien nog wat artiesten, zag ze er nog niet echt tussenstaan:

Angerfist (heeft een nr. dat heet: ubermensch, en volgens mij heeft dat niet echt uitleg nodig)

Neophyte

Evil Activities

Er missen volgens mij nog heel wat artiesten in de hardcore richting. Heb wel eens op wikipedia gekeken en het zijn er echt veel! Gewoon bedroefd.

Guns 'n roses en Rolling Stones weet ik niet wat ik ervan moet denken. Ze hebben wel beiden een nr. dat heet: 'Sympathy for the devil'. Dus dat vertrouw ik al niet.

Maar er zijn nog veel meer artiesten waar ik mijn bedenkingen bij heb. Best wel eng soms.

Bedankt voor de lijst!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

de d-devils ja die ken ik ook wel ja die hadden ook wel meer nummers dan dance white the devil

bijv. D-Devils - Judgement day

maar 666 had ook een nummer 666 - Alarma! of zo

en dan had je nog meer hardcore nummers die satanistische zijn bijvoorbeeld

Dj Outblast & Korsakof - Unleash The Beast

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hardcore weet ik niet. De iets minder 'hardere' stijlen zijn er wel. En welke vorm van hardcore bedoel je? Is volgens mij nog vrij breed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

intresant. meteen me huidige muziek colectie maar even filteren

EDIT: dat viel best mee. alleen 666 kwam er in voor(zat bij hitzone 4 of zo)

bewerkt door Gobbel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kortgeleden hoorde ik een uitzending van een goeie radio-vriend van me en in verband met het interview wat hij hield met een zekere Ingeborg, lijkt het me gepast om de uitzending hierbij te plaatsen:

"Afgelopen donderdag hadden we met CHRIST-HITS een uitzending over de satanskerk.

Ik wist er wel het één-en-ander vanaf, maar wat ik gisteren allemaal te horen kreeg, verbijsterde me!

Enkele reacties van luisteraars op Facebook:

Anita schreef: Was heftig zeg en bijna onwerkelijk dat dit allemaal gebeurt, ja heeft indruk op mij gemaakt!

Dennis schreef: ik heb het geprobeerd maar kon gewoon niet luisteren

Michelle schreef: Ik vind het enorm heftig, ben echt geshockeerd.

Tijdens de uitzending benadrukte ik, wat ik hier ook wil benadrukken: Ik zoek geen sensatie, maar vind het wel héél belangrijk dat we weten wat daar gebeurt.

Om die reden kreeg ik het op mijn hart om de luister-link van deze uitzending in mijn vriendenkring rond te sturen zodat diegenen van jullie, die niet geluisterd hebben, alsnog in de gelegenheid zijn om er wél naar te luisteren.

En nogmaals, hier steekt geen sensatiezucht achter, maar het oprechte idee dat christenen veel meer moeten weten wat satan allemaal uitvreet.

Er is een geestelijke oorlog gaande, en net als in wereldse oorlogen is het erg handig om je vijand te kennen. Dat maakt het een stuk makkelijker om staande te blijven in de strijd.

www.christhits.nl/uitzendinggemist/CH347.mp3

De eerste 5 minuten zijn van het programma vóór CHRIST-HITS en het Nieuws.

Normaal schrijf ik bij luister-links altijd "Veel luisterplezier", maar dat vind ik in dit geval een verkeerde woordkeuze. Ik zeg deze keer "Luister en leer ervan."

Gods Zegen & groetjes; Leo."

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb ooit een informatie-avond bijgewoond van 'Naar House', over de invloeden van satan in de muziek... Erg confronterend en pijnlijk om er achter te komen dat je veel 'slechte' artiesten steengoed vindt... Een bijzondere avond, maar deze documentaire kwam er niet in voor! Ik krijg er bijna buikpijn van maar vind het toch nuttig er zo veel mogelijk van te weten!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil graag weten wat jullie vinden van de laatste album van Striper

The Covering

Het is een album met covers van verschillende metal/hardrock bands die o.a. op deze lijst staan.

Deze nummers hebben invloed gehad op de ontwikkeling van Stryper. Ik moet zelf zeggen dat ze het goed doen.

Tracklisting

No. Title Writer(s) Original artist (date) Length

1. "Set Me Free" Scott Sweet (1974) 3:45

2. "Blackout" Schenker, Meine, Rarebell, Kittelsen Scorpions (1982) 3:58

3. "Heaven and ****" Dio, Iommi, Ward, Butler Black Sabbath (1980) 6:11

4. "Lights Out" Schenker, Mogg, Parker, Way UFO (1977) 3:45

5. "Carry On Wayward Son" Livgren Kansas (1976) 5:16

6. "Highway Star" Blackmore, Gillan, Glover, Lord, Paice Deep Purple (1972) 5:45

7. "Shout It Out Loud" Stanley, Simmons, Ezrin Kiss (1976) 3:15

8. "Over the Mountain" Osbourne, Rhoads, Daisley, Kerslake Ozzy Osbourne (1981) 4:21

9. "The Trooper" Harris Iron Maiden (1983) 3:53

10. "Breaking the Law" Halford, Downing, Tipton Judas Priest (1980) 3:02

11. "On Fire" Van Halen, Van Halen, Anthony, Roth Van Halen (1978) 3:08

12. "Immigrant Song" Page, Plant Led Zeppelin (1970) 2:18

13. "God" M. Sweet Stryper (2011) 4:55

Total length:

53:21

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites