Cube of Thunder Geplaatst 1 maart 2008 Rapporteren Share Geplaatst 1 maart 2008 Zelf gemaakt :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cube of Thunder Geplaatst 2 maart 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst 2 maart 2008 ahh kom op zeg, 17x bekeken en niet eens even een reactie. :P (muv: parabels, dank voor je respect!) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peter Geplaatst 2 maart 2008 Rapporteren Share Geplaatst 2 maart 2008 Netjes! Past perfect bij de stijl van je 'handtekening' Overigens vraag ik me af of die 17 kijkers ook echte bezoekers zijn of dat het misschien ook zoekrobots kunnen zijn. De artikelen op het open gedeelte van dit forum worden verhoudingsgewijs wel erg vaak bekeken (zag er net zelfs eentje met zo'n 3000 views). Hoewel... het zou ook best kunnen. Nou ja, laten we het er dan maar op houden dat die mensen in stille verwondering waren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cube of Thunder Geplaatst 2 maart 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst 2 maart 2008 haha thx Peter, je maakt mijn dag weer helemaal top en idd is mijn krabbel in het zelfde letter type gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts