Kendji Geplaatst 26 november 2006 Rapporteren Share Geplaatst 26 november 2006 Post hier de titel van je laatst gekochte cd. Ik trap maar weer af The Watchman - Paul Wilbur http://www.gospel.nl/details.php?artikelID=9058 Het is echt een hele mooie cd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MusicHunter Geplaatst 27 november 2006 Rapporteren Share Geplaatst 27 november 2006 Oef dan moet ik nog eens goed nadenken. Volgens mij de EO Jongerendag CD 2006 Greetzzz MusicHunter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Brain Geplaatst 27 november 2006 Rapporteren Share Geplaatst 27 november 2006 whahahaha, dat is wel heel lang geleden. Ik denk dat dat de christmas collectie van M.W. Smith geweest is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MusicHunter Geplaatst 28 november 2006 Rapporteren Share Geplaatst 28 november 2006 Hehe dat weet ik nog daar had je toen de covers van Hartstikke mooie aankoop Ik koop zelf weinig misschien wel te weinig Greetzzz MusicHunter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kendji Geplaatst 30 november 2006 Auteur Rapporteren Share Geplaatst 30 november 2006 Ik denk dat ik nog wel een cd van Paul Wilbur ga kopen, die heeft ook mooie covers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
86091507 Geplaatst 1 december 2006 Rapporteren Share Geplaatst 1 december 2006 Ik koop (bijna) nooit cd's. Heb zelf verder niet zo heel erg veel met muziek, en de muziek die ik wel tof vind haal ik van FTD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peter Geplaatst 6 december 2006 Rapporteren Share Geplaatst 6 december 2006 "Jezus, leven van mijn leven" van Kees Kraaijenoord, mooie, bekende liederen in een fris jasje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MusicHunter Geplaatst 6 december 2006 Rapporteren Share Geplaatst 6 december 2006 "Jezus, leven van mijn leven" van Kees Kraaijenoord,mooie, bekende liederen in een fris jasje. Leuk die heb ik pas gepost een keer Heb ik hier ook liggen origineel (van een vriendin geleend ) Greetzzz MusicHunter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peter Geplaatst 6 december 2006 Rapporteren Share Geplaatst 6 december 2006 Leuk die heb ik pas gepost een keer Heb ik hier ook liggen origineel (van een vriendin geleend ) Greetzzz MusicHunter Haha, ja... ik heb 'm voorbij zien komen. Maar ik vond hem wel de moeite waard om te kopen, heb al z'n cd's, behalve die remix (klinkt alsof het er een heleboel zijn...) 'k Heb 'm trouwens ook gedownload, dan hoef ik 'm zelf ook niet meer te rippen. Dus bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MusicHunter Geplaatst 8 december 2006 Rapporteren Share Geplaatst 8 december 2006 Haha, ja... ik heb 'm voorbij zien komen. Maar ik vond hem wel de moeite waard om te kopen, heb al z'n cd's, behalve die remix (klinkt alsof het er een heleboel zijn...) 'k Heb 'm trouwens ook gedownload, dan hoef ik 'm zelf ook niet meer te rippen. Dus bedankt! Graag gedaan En daar doen we het ook een beetje voor he dat mensen daarna als ze de CD leuk vinden de CD gaan kopen Greetzzz MusicHunter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jee Geplaatst 11 december 2006 Rapporteren Share Geplaatst 11 december 2006 Laatste CD die ik gekocht heb is ook al lang geleden! Laatste CD die ik gedownload heb en regelmatig luister is Matisyahu - Shake Off the Dust...Arise! Jee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tuckson Geplaatst 12 december 2006 Rapporteren Share Geplaatst 12 december 2006 Meestal cd's voor de kids. Laatste eigen cd was volgens mij "Get it" van X-Sinner. via Ebay, jawel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnestraaltje Geplaatst 2 juni 2007 Rapporteren Share Geplaatst 2 juni 2007 Laatst gekochte cd.. zijn er twee Chris Tomlin - See The Morning en Matt Redman - Blessed be Your Name Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MusicHunter Geplaatst 11 juni 2007 Rapporteren Share Geplaatst 11 juni 2007 De laatste die ik heb gekocht is EO Jongerendag 2007 staat ook op Usenet voor de liefhebbers Greetzzz MusicHunter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertjuuhh Geplaatst 14 juli 2007 Rapporteren Share Geplaatst 14 juli 2007 Mijn laatste cd is all gas no brake van stellar kart, gekocht op de eo jongerendag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladybrain Geplaatst 13 februari 2008 Rapporteren Share Geplaatst 13 februari 2008 Dit is de cd die ik als laatste heb gekocht van Sharon kips, is erg leuk draai er ook elke donderdag wel een nummer van in mijn gospel uurtje. ben heel benieuwd naar haar tweede cd die ze zelf helemaal mag samen stellen met leuke gospel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
History Maker Geplaatst 9 juni 2009 Rapporteren Share Geplaatst 9 juni 2009 Even een oud topic vernieuwen De laatste CD's die ik heb gekocht zijn: Leeland - Sound of melodies Hillsong through the years: Everyday, Best Friend, King of Majesty En Passion Worship Band - God of this city Het zijn alle3 hele gave cd's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daantjerietje Geplaatst 11 juli 2009 Rapporteren Share Geplaatst 11 juli 2009 Stellar Kart - All Gas, No Brake. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts