parabels Geplaatst 3 februari 2009 Rapporteren Share Geplaatst 3 februari 2009 op zn kop gescanned ;-) engelen.zip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peter Geplaatst 3 februari 2009 Rapporteren Share Geplaatst 3 februari 2009 Enorm bedankt voor de moeite! Alleen... ik kan het bestand niet openen (met Winrar en 7-zip). Of heb ik er de laatste versie van Winzip voor nodig? Kortom: waar heb je 'm mee ingepakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
parabels Geplaatst 4 februari 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst 4 februari 2009 huh? met winrar.... sttuur ff je mail dan mail ik de pdf. anderen ook problemen?? anders sluit ik het topic en maak ik het nieuw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peter Geplaatst 4 februari 2009 Rapporteren Share Geplaatst 4 februari 2009 Winrar geeft bij mij aan 'Onverwacht einde van het archief' en wanneer ik toch verder ga 'Het archief is onherstelbaar'. Heb het bestandje nu al 3 keer gedownload, maar die melding blijft. M'n mailadres zit in je PM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
parabels Geplaatst 4 februari 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst 4 februari 2009 done!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peter Geplaatst 6 februari 2009 Rapporteren Share Geplaatst 6 februari 2009 Ziet er goed uit, ik kan er wel wat mee. Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cube of Thunder Geplaatst 17 februari 2009 Rapporteren Share Geplaatst 17 februari 2009 Hier geen problemen met downen. Guardian Angels, kon ook niet anders natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts