Spring naar bijdragen

Family 7

MusicHunter

Recommended Posts

Erg goede tip, bedankt! Er zitten heel interessante programma's op deze zender. Ik heb de gadget 'MiniTV' in mijn sidebar van Windows staan en daar Family7 daar nu aan toegevoegd. Ideaal: aanklikken en klaar, kun je ondertussen nog wat andere dingen doen en als het interessant wordt het scherm vergroten :blush: Er zijn af en toe wel een paar programma's waar ik inhoudelijk niet helemaal achter sta (o.a. Joyce Meyer heb ik in het verleden zeer merkwaardige uitspraken horen doen), maar verder vind ik dit een heel goede zender die echt wat toevoegt.

Jammer dat Omega TV van de EO niet meer bestaat, daarvoor in de plaats is Spirit 24 gekomen. Wel met een aantal EO-programma's, maar het is ook goed mogelijk dat je ineens naar een boeddhistisch, islamitisch, katholiek, hindoeïstisch of humanistisch programma zit te kijken en het is dus jammer dat je echt de programmering er bij moet halen om te zien of er een positief-christelijk programma op komt. Maar goed, het kan de moeite waard zijn, dus voor de liefhebbers de links:

Stream: http://www.omroep.nl/live/ncrv_geloven-bb.asx

Programmagids: http://www.spirit24.nl/content/programmagids

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 months later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

hmmm te vroeg geroepen,heb alleen maar geluid sinds gisteren avond.

Hebben hier meer mensen last van??

gr willie

doet het alweer zal wel storing zijn geweest laterrrrrrrr

bewerkt door willie72
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ opaklopa, als je Windows Media player open hebt staan druk je op Ctrl (ingehouden) en dan de U.

Dan komt er een venster tevoorschijn waar je de volgende code invult: mms://livestream.family7.nl/family7

Dan zou hij het moeten doen, hij onthoud de code over het algemeen ook :unsure:

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...