MusicHunter Geplaatst 17 maart 2009 Rapporteren Share Geplaatst 17 maart 2009 Nederlandse Christelijke TV zender die 24 uur per dag uitzendt. De stream link vindt je hieronder Hidden Content You'll be able to see the hidden content once you reply to this topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peter Geplaatst 17 maart 2009 Rapporteren Share Geplaatst 17 maart 2009 Erg goede tip, bedankt! Er zitten heel interessante programma's op deze zender. Ik heb de gadget 'MiniTV' in mijn sidebar van Windows staan en daar Family7 daar nu aan toegevoegd. Ideaal: aanklikken en klaar, kun je ondertussen nog wat andere dingen doen en als het interessant wordt het scherm vergroten Er zijn af en toe wel een paar programma's waar ik inhoudelijk niet helemaal achter sta (o.a. Joyce Meyer heb ik in het verleden zeer merkwaardige uitspraken horen doen), maar verder vind ik dit een heel goede zender die echt wat toevoegt. Jammer dat Omega TV van de EO niet meer bestaat, daarvoor in de plaats is Spirit 24 gekomen. Wel met een aantal EO-programma's, maar het is ook goed mogelijk dat je ineens naar een boeddhistisch, islamitisch, katholiek, hindoeïstisch of humanistisch programma zit te kijken en het is dus jammer dat je echt de programmering er bij moet halen om te zien of er een positief-christelijk programma op komt. Maar goed, het kan de moeite waard zijn, dus voor de liefhebbers de links: Stream: http://www.omroep.nl/live/ncrv_geloven-bb.asx Programmagids: http://www.spirit24.nl/content/programmagids Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hdr Geplaatst 23 juni 2009 Rapporteren Share Geplaatst 23 juni 2009 Nederlandse Christelijke TV zender die 24 uur per dag uitzendt.De stream link vindt je hieronder [ Hidden part. View original post. ] thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbie83 Geplaatst 9 september 2009 Rapporteren Share Geplaatst 9 september 2009 ook is effies checken thx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opaklopa Geplaatst 27 september 2009 Rapporteren Share Geplaatst 27 september 2009 Hallo believers team IK heb geprobeerd om te linken naar mms://livestream.family7.nl/family7,maar is me niet gelukt via wmp.Moet ik nog wat instellingen doen. Hoor het nog wel. alvast bedankt en be blessed Ottie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Da System Check Geplaatst 27 september 2009 Rapporteren Share Geplaatst 27 september 2009 mms://livestream.family7.nl/family7 in de laatste mediaplayer doet 't gewoon bij mij. Je opent 'm toch wel als URL? 't Klinkt stom, maar ik heb dat wel eens fout gedaan.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opaklopa Geplaatst 27 september 2009 Rapporteren Share Geplaatst 27 september 2009 Ik begrijp het niet, maar nog een keer geplakt in IE, doet die wel. In ieder geval bedankt voor uw reactie. mvg Ottie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Da System Check Geplaatst 28 september 2009 Rapporteren Share Geplaatst 28 september 2009 Ouch! "uw reactie" Dat spreekt van een nette opvoeding! ... Maar ik voel me er met m'n 30 jaar wel gelijk oud bij hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opaklopa Geplaatst 29 september 2009 Rapporteren Share Geplaatst 29 september 2009 ik met mijn 50 jaar dan helemaal, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Da System Check Geplaatst 29 september 2009 Rapporteren Share Geplaatst 29 september 2009 Whoops... En dan ga je *kuch* gaat u mij met u aanspreken? *kuch* De zin hierboven loopt niet eens lekker! Nou ja... Dan maar overstappen op "heb eerbied voor je grijze haren"... :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opaklopa Geplaatst 29 september 2009 Rapporteren Share Geplaatst 29 september 2009 aaii doet een beetje pijn, maar het gaat weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbie83 Geplaatst 30 september 2009 Rapporteren Share Geplaatst 30 september 2009 aaiidoet een beetje pijn, maar het gaat weer hahaha ! geweldig dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Da System Check Geplaatst 30 september 2009 Rapporteren Share Geplaatst 30 september 2009 hahaha !geweldig dit Wat, "geweldig"? Ouder worden? Of het tellen van grijze haren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbie83 Geplaatst 3 oktober 2009 Rapporteren Share Geplaatst 3 oktober 2009 Wat, "geweldig"? Ouder worden? Of het tellen van grijze haren? of die geweldige "discussie" hahaha Ik heb nog maar 7 grijze haren ongeveer ;-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bbraad Geplaatst 5 oktober 2009 Rapporteren Share Geplaatst 5 oktober 2009 Wat dachten jullie van Grootnieuws radio AM 1008 Een pracht radiozender eveneens 24 uur per lekker voor in de auto BV Edit Cube_Of_Thunder: Overgetypt zonder caps. Gelieve uw volgende bericht zonder caps lock of ingedrukte shift te schrijven. Overtypen is éénmalig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
justed Geplaatst 7 oktober 2009 Rapporteren Share Geplaatst 7 oktober 2009 Bedankt voor de link, eens kijken of hij het doet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opaklopa Geplaatst 27 oktober 2009 Rapporteren Share Geplaatst 27 oktober 2009 Family7 doet bij niet meer, liggen ze deruit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
parabels Geplaatst 27 oktober 2009 Rapporteren Share Geplaatst 27 oktober 2009 bij mij doet ie t gewoon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie72 Geplaatst 27 oktober 2009 Rapporteren Share Geplaatst 27 oktober 2009 hier werkt het ook prima willie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie72 Geplaatst 30 oktober 2009 Rapporteren Share Geplaatst 30 oktober 2009 (bewerkt) hmmm te vroeg geroepen,heb alleen maar geluid sinds gisteren avond. Hebben hier meer mensen last van?? gr willie doet het alweer zal wel storing zijn geweest laterrrrrrrr 31 oktober 2009 bewerkt door willie72 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MusicHunter Geplaatst 30 oktober 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst 30 oktober 2009 @ opaklopa, als je Windows Media player open hebt staan druk je op Ctrl (ingehouden) en dan de U. Dan komt er een venster tevoorschijn waar je de volgende code invult: mms://livestream.family7.nl/family7 Dan zou hij het moeten doen, hij onthoud de code over het algemeen ook Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frysk Geplaatst 10 november 2009 Rapporteren Share Geplaatst 10 november 2009 ben benieuwd wil het wel uitproberen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FR4NKIE BONE Geplaatst 16 december 2009 Rapporteren Share Geplaatst 16 december 2009 ik krijg van jullie allemaal 3 euro!!! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Da System Check Geplaatst 27 april 2010 Rapporteren Share Geplaatst 27 april 2010 Ehm.... inmiddels moet er 3 euro betaald worden? ;-) De link mms://livestream.family7.nl/family7 werkt i.i.g. niet meer :-( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
parabels Geplaatst 27 april 2010 Rapporteren Share Geplaatst 27 april 2010 het is echt de 3 euro waard. je krijgt een player waarin je toegang hebt tot alle programma's van fam 7 ook de oude. echt super!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts