Kaakie Geplaatst 24 mei 2010 Rapporteren Share Geplaatst 24 mei 2010 Altijd goed :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Allert Geplaatst 26 mei 2010 Rapporteren Share Geplaatst 26 mei 2010 trouwens michien werkt deze server nu wel voor de mensen die zich niet hebben aangemeld mms://wms10.streampartner.nl/stream__ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbie83 Geplaatst 26 mei 2010 Rapporteren Share Geplaatst 26 mei 2010 HIer werkt ie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Da System Check Geplaatst 27 mei 2010 Rapporteren Share Geplaatst 27 mei 2010 Oi, mogelijk ga ik die 3 euro nog wel dokken... Als m'n mediacenter weer up-and-running is na de verhuizing. Maarreh... straks heb ik Ziggo; enig idee of ik de zender dan kan krijgen (eventueel via een aanvullend tv-pakket)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuperMe Geplaatst 27 mei 2010 Rapporteren Share Geplaatst 27 mei 2010 Ik kijk niet zoveel TV. Maar wij hebben hier ook Ziggo thuis en zover ik weet zit deze zender er gewoon standaard bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Da System Check Geplaatst 4 juli 2010 Rapporteren Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik kijk niet zoveel TV. Maar wij hebben hier ook Ziggo thuis en zover ik weet zit deze zender er gewoon standaard bij. De zender zit inderdaad in het basispakket van Ziggo. Thanks voor de info! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
c4e Geplaatst 7 juli 2010 Rapporteren Share Geplaatst 7 juli 2010 Thnxxxxxxxxxxxx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mjan Geplaatst 26 november 2010 Rapporteren Share Geplaatst 26 november 2010 HARTELIJK DANK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
christiaan_nl Geplaatst 11 juli 2011 Rapporteren Share Geplaatst 11 juli 2011 bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tromboneblaster Geplaatst 4 augustus 2011 Rapporteren Share Geplaatst 4 augustus 2011 Ik ga eens kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Allert Geplaatst 10 augustus 2011 Rapporteren Share Geplaatst 10 augustus 2011 ik weet niet of de oude link van mij nog werkt Maar deze werkt zo ie zo mms://farm02.streampartner.nl/family7_livestream of mms://cdn2.streampartner.nl/family7_live bij mij wel in iedergeval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Micha Geplaatst 21 augustus 2011 Rapporteren Share Geplaatst 21 augustus 2011 Thank you very much. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Da System Check Geplaatst 26 augustus 2011 Rapporteren Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ik sponsor ze inmiddels door een klein bedrag; daarna kreeg ik een op IP-gebaseerde toegang via 't web. Is ook een aanrader voor wie een paar euries kan missen per maand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Allert Geplaatst 4 september 2011 Rapporteren Share Geplaatst 4 september 2011 je bent niet de enige die lid is ik ben ook lid betaal dus ook 3 euro aan Famely 7 maar voor de andere mensen die Famely 7 toch willen zien of ff willen kijken wat Famely 7 is mms://cdn2.streampartner.nl/family7_live 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Allert Geplaatst 26 maart 2012 Rapporteren Share Geplaatst 26 maart 2012 De oude link werkt niet meer hier de Nieuwe Links http://cdn2.streampartner.nl/family7_live?MSWMExt=.asf http://85.17.31.74:80/family7_live?MSWMExt=.asf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Allert Geplaatst 26 maart 2012 Rapporteren Share Geplaatst 26 maart 2012 maar als je 3 euro kan misen dan kan je beter een betaalde dienst neent. Dan heb je ook toeng tot alle uitzedingen die all gedraaid hebben en kan je die terug zien. zoals alles van Jan van Barneveld. zo ie zo als niemand het steunt dan hebben we helemaal geen Famely 7 meer. maar als je hetniet kan missen of nog niet zo oud bent dan kun je altijd deze links gebruiken. http://cdn2.streampa...ve?MSWMExt=.asf http://85.17.31.74:8...ve?MSWMExt=.asf download de asf bestand en sla het ergens op. gebruik dit bestand om famely 7 te kijken. maar je kan ook gewoon de links gebruiken. groeten Allert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Allert Geplaatst 26 maart 2012 Rapporteren Share Geplaatst 26 maart 2012 (bewerkt) Hello world 3 april 2012 bewerkt door Da System Check een htmltestje op deze manier...?.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daysideria Geplaatst 9 mei 2013 Rapporteren Share Geplaatst 9 mei 2013 Thanx for spot? Groetjes, Daysidera Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guus Meuleman Geplaatst 6 februari 2014 Rapporteren Share Geplaatst 6 februari 2014 proberen, bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nol Geplaatst 29 oktober 2014 Rapporteren Share Geplaatst 29 oktober 2014 Nederlandse Christelijke TV zender die 24 uur per dag uitzendt. De stream link vindt je hieronder leuk................................... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mauliboy Geplaatst 1 december 2014 Rapporteren Share Geplaatst 1 december 2014 bedankt voor de tip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts